بررسی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تحقیقات انجام شده در زمینه های تدریس و یادگیری روشن ساخته اند که صرفا با داشتن معلومات، علم، دانش و تخصص در یک رشته تحصیلی نمی توان آن دانش و تخصص را به دیگری آموخت بلکه معلم و آموزنده باید از فنون و مهارت های خاصی نیز برخوردار باشد تا بتواند معلومات و تخصص خویش را به افراد دیگر یاد بدهد. بعبارتی توضیح یک مطلب و واداشتن یادگیرندگان به حفظ و تکرار آن دلیل بر یادگیری آن مطلب نمی باشد زیرا هدف کلی تعلیم و تربیت در دنیای متحول امروزی، ایجاد تغییرات نسبتا مناسب و پایدار در رفتارهای انسانها است تا آنان ضمن اینکه به تکامل فکری می رسند از زندگی رضایت بخشی نیز برخوردار باشند. همه می دانیم که در کلاس های درس مقاطع مختلف تحصیلی، معلمان با اندیشه های منطقی و خلاق یادگیرندگان سروکار دارند و عملا می آموزند یادگیرندگان با استفاده از معلومات مکتسبه و موجود در حافظه خود یه آرایش مفاهیم و اصول علمی پرداخته و به اصول و موازین جدید دست یابند . در نهایت تفکر و اندیشه کردن را در حل مسایل و ساختن فرضیه ها یاد بگیرند. . در هر مرحله از تدریس کوشش کنند یاد گیرندگان به تفکر بپردازند هدف این پژوهش شناسایی میزان کارآیی روش های مختلف تدریس ریاضی بر یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن انتخاب نموده ام.این تحقیق به دنبال بررسی اثرات روش های مختلف تدریس بر یاد گیری می باشد.در این مقاله ۲فرضیه مورد بررسی قرارگرفته است و این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع همبستگی بوده است و جامعه آماری شامل کلیه معلمان زن یادگیری دوره اول متوسطه دخترانه شهرستان بروجن و نمونه مورد نظر ۴۰ نفر از معلمان زن این شهرستان است.که در مهر ،آبان، سال ۱۳۹۵ مورد بررسی قرار گرفتند و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته است.و داده ها با استفاده از روش آماری مجذورکا ۲ x مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج حاصل نشان داد که بین نوع روش تدریس ریاضی و مهارتهای معلم دراداره کلاس و مهارت هایگفتاری بریادگیری دانش آموزان اثر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.