بررسی مقایسه اثربخشی آموزش علوم تجربی پنجم ابتدایی بر اساس راهبرد نقشه مفهومی با روشهای سنتی در مدارس پسرانه ابتدایی شهر خوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
33 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه اثربخشی آموزش علوم تجربی پنجم ابتدایی بر اساس راهبرد نقشه مفهومی با روشهای سنتی در مدارس پسرانه ابتدایی شهر خوی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه اثربخشی آموزش علوم تجربی پنجم ابتدایی بر اساس راهبرد نقشه مفهومی با روشهای سنتی در مدارس پسرانه ابتدایی شهر خوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه اثربخشی آموزش علوم تجربی پنجم ابتدایی بر اساس راهبرد نقشه مفهومی با روشهای سنتی در مدارس پسرانه ابتدایی شهر خوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه اثربخشی آموزش علوم تجربی پنجم ابتدایی بر اساس راهبرد نقشه مفهومی با روشهای سنتی در مدارس پسرانه ابتدایی شهر خوی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر درصدد بررسی تاثیر راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی در آموزش علوم تجربی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر خوی در دو مدرسه شهید سلمانزاده و دبستان تکاور به تعداد ۱۵۱ در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ می باشد.پژوهش حاضر کاربردی و از نوع نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و دو گروه آزمودنی، گروه آزمایش و کنترل می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر خوی در دو مدرسه شهید سلمانزاده و دبستان تکاور در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ می باشد که مشغول به تحصیل اند، حجم نمونه با استفاده از جدول بارتلت ۶۲ نفربه دست آمد. آزمودنی های پژوهش حاضر شامل دانش آموزان پسر ۲ کلاس پنجم ابتدایی شهر خوی در سال تحصیلی۹۴-۹۵ هستند. این کلاس ها به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. که یک کلاس از مدرسه سلمانزاده به عنوان گروه کنترل با روش های تدریس مرسوم و یک کلاس از مدرسه تکاور به عنوان گروه آزمایش تدریس با نقشه مفهومی انتخاب شد. در این تحقیق به منظور جمع آوری اطلاعات از دو آزمون محقق ساخته پیش آزمون علوم تجربی چهارم ابتدایی و پس آزمون علوم تجربی پنجم ابتدایی که روایی محتوایی آنها با استفاده از جدول مشخصات و پایایی آنها با استفاده از آلفای کرونباح ، نزدیک ۰/۸۱ برای پیش آزمون و ۰/۸۹ برای پس آزمون تعیین گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.