اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی میزان اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی وسنتی برهوش هیجانی دانش آموزان مدارس ابتدایی رودسردر سال تحصیلی ۹۲-۹۳ انجام شد . روش تحقیق از نوع علی مقایسه ای بود نمونه گیری از مدارسی که ارزشیابی توصیفی در آنها اجرا می شد به روش سرشماری صورت گرفت و برای هرمدرسه ای که به عنوان نمونه انتخاب شد یک مدرسه مشابه که ارزشیابی سنتی در آنهااجرا می شد برای مقایسه انتخاب گردید . در مجموع ۵۶۷ نفر دانش آموز ابتدایی و ۲۵ نفرمعلم به عنوان نمونه انتخاب شدند . اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه بار-آن از دانش آموزان و معلمان جمع آوری شد . داده های جمع آوری شده با نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج بدست آمده نشان داد که ارزشیابی توصیفی تاثیر بیشتری نسبت به ارزشیابی سنتی بر مهارت سازگاری ومهارت میان فردی و همچنین برمهارت کنترل استرس دانش آموزان دارد . باتوجه به نتایج این تحقیق اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی با رفع برخی کاستی ها توصیه می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.