مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ، شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان است. این تحقیق از نظر هدف ، کاربردی و از لحاظ روش علی از نظر داده توصیفی و در کل یک روش توصیفی – پیمایشی محسوب می شود و از نظر نوع کیفی است . ابزارهای گردآوری اطلاعات در این پژوهش پس از تعیین متغیرهای اثرگذار توسط خبرگان به وسیله پرسشنامه با مقیاس لیکرت و همچنین انجام مصاحبه با متخصصین و فعالان این حوزه می باشد . در ضمن روش جمع آوری داده ها نیز ، کتابخانه ای و میدانی است . در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از دو گونه آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است . از آمار توصیفی ( میانگین .واریانس و … ) جهت توصیف جامعه آماری و از آمار استنباطی تحلیل عاملی، برای شناخت مولفه ها از آزمون t جهت رد یا تایید فرضیه ها استفاده شده ( با کمک نرم افزار SPSS ) و برای اثرگذاری متغیرها وتعیین رتبه بندی آنها از تکنیک رگرسیون های چند متغیره و برای تعیین مدل ساختاری و تجزیه و تحلیل نتایج نهایی ، از روش SEM با نرم افزار AMOS استفاده شده است .جامعه آماری پژوهش، بانک مهر اقتصاد بوده است. پژوهش حاضر در حوزه کلیه شعب بانک مهر اقتصاد در کشور کاربرد داشته و منجر به اصلاح و بهبود فرآیند اجرای روش های بانکداری اسلامی در بانک ها می شود. نتایج بدست آمده حاکی چهارمولفه و تایید اثر آنها بر متغیر وابسته می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.