رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این مطالعه با عنوان بررسی وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک و با هدف تببین جایگاه وفاداری مشتریان در شکل گری و گسترش بازارهای الکترونیک به رشته نگارش در آمده است. روش مورد استفاده در این پژوهش به صورت توصیفی و تحلیلی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از رویکرد اسنادی استفاده شده است. به طور کلی وفاداری مشتریان از الگوهای رفتار مصرف کننده تبعیت می کند. بسط و گسترش بازارهای دیجیتال در عصر حاضر و پیدایش وب سایت های مبتنی بر فروش در سطح جهانی سبب شده است الگوی رفتاری مصرف کنندگان در قبال خرید از شرکت ها تغییر کند در این بین وفاداری به یک دامنه و خرید از آن مبحثی نوین در عرصه های مدیریت بازار دیجیتال محسوب می شود. اینکه بتوان یک خریدار را نسبت به یک دامنه وفادار نگه داشت مستلزم تلاش و صرف زمان و هزینه های اقتصادی است. مولفه هایی مانند سیو سازی تحویل آنی کالای نرم افزاری و فروش ویژه و همچنین پست و استفاده از استراتژی های نوین مانند استراتژی اقیانوس آبی سبب گسترش شکل گیری پیدایش وفاداری در مشتریان شده است. البته برای خریداران اول مرتبه که برای اول به بازارهای دیجیتال مراجعه می کنند مباحثی چون سیو سازی و خدمات پس از فروش در سامانه دیجیتال چگونه ارایه اطلاعات از محتوای کالا به عنوان مولفه ای پر رنگ در نظر گرفته می شود که بر شکل گیری وفاداری و خرید مجدد و بازگشت مشتری اثر گذار است. این مطالعه دنبال پاسخ به این سوال است که چطور که یک بازار دیجیتال می تواند بر الگوهای وفاداری در مشتریان اثر گذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.