تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران است. این پژوهش بر مبنای هدف در دسته تحقیقات کاربردی قرار می گیرد و بر مبنای گردآوری داده ها، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری کلیه مشتریان بانک صادرات شعبه ممتاز مشهد (کد ۱۵ ) می باشد که نمونه ۳۸۶ نفری از آنها به روش نمونه گیری غیر احتمالی از نوع در دسترس، انتخاب گردید و برای گردآوری اطلاعات نیز از ابزار پرسشنامه استفاده شد. پایایی گویه ها با استفاده از معیار آلفای کرونباخ تایید گردید. در نهایت، داده ها به روش تحلیل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Amos مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مدل به گونهای مناسب برازش یافته است و تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات تایید گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.