تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی و تعیین تاثیر ارزیابی درونی برکیفیت آموزشی گروه پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی زابل انجام شده است. این پژوهش از روش پژوهش توصیفی با رویکرد همبستگی انجام شده است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه اعضای دانشکده پرستاری (دانشجویان، هیات علمی، کارکنان) می باشند که تعداد آنها ۲۰۰ نفر بوده و نمونه آماری طبق فرمول کوکران ۱۳۲ نفر می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. روش نمونه گیری در این پژوهش برای انتخاب اعضای دانشکده پرستاری (دانشجویان، هیات علمی، کارکنان) از نوع نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساخته مشتمل بر ۳۵ سوال طراحی گردید، که در این پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت آموزشی گروه پرستاری، دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل مورد بررسی قرار گرفته است. برای تعیین روایی و پایایی پرسشنامه با مورت با اساتید مجرب، پرسشنامه های ارزشیابی درونی طبق آنالیز نمونه ۳۰ تایی از داده ها توسط نرم افزار SPSS ارزیابی شده و آلفای کرونباخ حاصله از آن برابر ۸۹ / ۰ بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که بین مولفه های ارزیابی درونی (مشارکت علمی، اهداف، خلاقیت، برنامه و آیین نامه، فعالیت های علمی، فن آوری اطلاعات و هیات علمی) و کیفیت آموزش رابطه معنی داری وجود داشته و از میان مولفه های فوق توجه به اهداف بیشترین و خلاقیت کمترین تاثیر را بر کیفیت آموزش دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.