بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی (مطالعه موردی : لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی (مطالعه موردی : لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی (مطالعه موردی : لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی (مطالعه موردی : لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی (مطالعه موردی : لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی تاثیر تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر خرید آنی در لوازم خانگی الکترونیکی در شهر تهران است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل خریداران لوازم خانگی الکترونیکی می باشد. به دلیل نامحدود بودن تعداد جامعه آماری حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ۳۸۴ نفر تعیین گردید. ابزار مورد استفاده در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی پرسشنامه ها توسط صاحبنظران تایید شد و پایایی آنها با توجه به محاسبه ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۳ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار PLS استفاده شد و نتایج زیر به دست آمد که تصویر نام تجاری، قیمت، اعتماد و ارزش بر رفتار خرید آنی مشتریان لوازم خانگی تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.