ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی ارتباط رفتارهای یادگیری با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴ بود. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری ۲۴۶۵ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان رامسر در سال ۹۵-۱۳۹۴ بوده که به کمک جدول کرجسی و مورگان و از روش نمونه گیری تصادفی ساده با تخصیص مناسب ۳۳۲ نفر انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها، رفتارهای یادگیری مک و همکاران ( ۱۹۹۹ ) با پایایی ۰/۸۰۱ و پرسشنامه موفقیت تحصیلی هانس (۲۰۰۳) با پایایی ۰/۹۰۲ بود. همچنین از تحلیل عاملی تاییدی، ساختار کلی پرسشنامههای تحقیق مورد روایی سنجی سازه محتوایی قرار گرفته است. روش تجزیه و تحلیل داده ها، با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی ( شامل: آزمون کولموگروف اسمیرنف، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) به کمک نرم افزار – SPSS انجام شد. یافته های تحقیق نشان داد، بین رفتارهای یادگیری و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه رابطه معنادار و مثبتی وجود داشت. بین مولفه های رفتارهای یادگیری (انگیزه شایستگی در رفتار یادگیری، توجه/پشتکار در فعالیت های درسی، نگرش مثبت نسبت به یادگیری، راهبرد/انعطاف پذیری در پردازش اطلاعات، مدیریت زمان مطالعه و الویت بندی کارهای درسی( و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه رابطه معنادار و مثبتی وجود داشت. همچنین متغیر توجه/پشتکار در فعالیت های درسی دارای بیشترین اثر بود زیرا به ازای یک واحد تغییر در متغیر توجه/پشتکار در فعالیت های درسی ۰/۹۳۴ واحد تغییر در متغیر موفقیت تحصیلی ایجاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.