مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباددرسال تحصیلی ۹۵-۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباددرسال تحصیلی ۹۵-۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباددرسال تحصیلی ۹۵-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباددرسال تحصیلی ۹۵-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباددرسال تحصیلی ۹۵-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضرباهدف مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی انجام شده است.این تحقیق ازلحاظ روش؛ ازنوع علی – مقایسه ای (میدانی) است وازسوی دیگرچون نتایج حاصل ازآن درآموزش وپرورشکاربرددارد، ازنوع تحقیقات کاربردی است. که درمدارس ابتدایی،شهرستان سروآباد درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ انجام گرفت.جامعه آماری این تحقیق کلیه ۷۷۳ نفر دانش آموزپایه پنجم ابتدایی بودند که ازاین تعداد ۳۸۷ نفربه عنوان نمونه به صورتتصادفی (با استفاده ازجدول مورگان ) ازمیان دختران وپسران انتخاب شدند. مقایسه پیشرفت تحصیلی رابا استفاده ازآزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته ۶۰ سوالی که ضریب اعتبارآن برابر ۰/۸۴ بود و روایی آزمون هم مورد تایید چند تن ازاساتید مجرب قرارگرفت؛ انجام دادیم.برای سنجش رابطه بین میزان پیشرفت تحصیلی و نوع مدرسه (مختلط و غیر مختلط) وهمچنین میزان پیشرفت تحصیلی وجنسیت (دختروپسربودن) از آزمون تفاوت میانگین (T-Test) استفاده شده است. ازاولی این نتیجه بدست آمد که بین مدارس مختلط و غیر مختلط (عادی) به لحاظ میزان پیشرفت تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد. وازدومی هم این نتیجه بدست آمدکه که بین دختر و پسر به لحاظ پیشرفت تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد.پس درهردوفرضیه؛ فرضیه (H(0 تایید و فرضیه (H(1 رد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.