شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی علل عدم کارایی ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در زمینه یکی از اساسی ترین مباحث روز در حوزه ی آموزش وپرورش تحت عنوان شناسایی عواملموثر بر عدم کارایی ارزشیابی توصیفی انجام شده است. روش پژوهش توصیفی و از نوع اسنادی (کتابخانه ای) وجامعه آماری صرفا کلیه منابع و اسناد مورد مطالعه در زمینه ارزشیابی توصیفی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ازروش استنتاجی و از نوع پیشرونده استفاده شد. نتایج این پژوهش، نقش چهار عوامل محتوای، مشکلاتبازخوردی، فضایی رفاقتی کلاس درس و معلمان را بر عدم کارایی مناسب ارزشیابی توصیفی موثر نشان داد. که درعنصر محتوا عدم تناسب بین حجم کتاب های درسی و نظام ارزشیابی توصیفی، در عنصر مشکلات بازخورد بی توجهبه تناسب بازخورد با درک دانش آموزان ابتدایی، میزان استفاده از بازخوردها، زمان استفاده از بازخوردها ، در عنصرفضایی رفاقتی کاهش انگیزه برای رقابت و یادگیری پایین دانش آموزان قویتر ودر عنصر معلم عدم دخالت معلماندر تغییر در نظام ارزشیابی، عدم آگاهی معلمان با نحوه ی اجرای ارزشیابی توصیفی به عنوان چالش های پیشروینظام ارزشیابی دورهی ابتدایی استنتاج شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.