ساختارزدایی در سبک تدریس به روایت دریدا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساختارزدایی در سبک تدریس به روایت دریدا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساختارزدایی در سبک تدریس به روایت دریدا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساختارزدایی در سبک تدریس به روایت دریدا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساختارزدایی در سبک تدریس به روایت دریدا :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ساختارزدایی واژه ای است که دریدا با بکاربردن آن، سنت غرب را به گفتمانی فلسفی دوباره با خود دعوت می کند. ساختارزدایی نه به معنایروش به نوعی نحوه خوانش دریدا از متن است که تفسیری تازه از آن ارایه می دهد، متونی که وجوه پنهان مانده ی آن در خوانشی ساختارزدایانهبسط و گسترش می یابند. این رویکرد صرف نظر از حضور در ساحت متن، با ورود به نظام آموزشی و فرایند سبک تدریس رویکردهای آموزشیپیش از خود را به چالش می گیرد. ساختارزدایی در سبک تدریس به مثابه ی امری اثربخش در حوزه یادگیری، تفسیری نو از آموزشی خلاقارایه کرده است. تا پیش از این مساله رویکرد غالب در سبک تدریس متعارف، با توجه به بحران عصر مدرن ،رویکردی مقتدرانه، استعلایی، صلبو بدون هیچ انعطافی در ترجیحات رفتاری و شخصیتی معلم بوده است که همین مساله به حتم در روش تدریس، نحوه گفتگو و ارتباط میانفراگیر و معلم تاثیرگذار است. اما جریان ساختارزدایی در سبک تدریس خواهان دگرگونی وضعیت فعلی است. با توجه به تفاوت هایی که میانسبک و روش تدریس وجود دارد، ما در نگارش حاضر برآنیم تا به وجوه فلسفی- روانشناختی سبک تدریس وکیفیت آن اشاره داشته و بپردازیمبه این مساله که ساختارزدایی در سبک تدریس به مثابه ی بخشی از شخصیت معلم و توانایی های او در عرصه ی آموزش، نه تنها پتانسیل نظامآموزشی و تربیتی جوامع را ارتقا می بخشد،که به دنبال تغییر و دگرگونی اساسی در عرصه آموزش است. به روایت دریدا، در سبک تدریسساختارزدا ، ویژگی های شخصیتی و رفتاری معلم در جهتی صورت بندی می شود که با سبک یادگیری فراگیر و راهبردهای آموزشی متکثر همراستا بوده و به تحقق دیگری فراگیر، استقلال شخصیت، حس مسیولیت پذیری، درک خودهای حضوری فرد و بودن وی می انجامد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.