تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تعیین رابطه یادگیری خودراهبر دانش آموزان پسر کلاس نهم در درس علوم تجربی بر اساس مولفه های یادگیری خودراهبراست. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه ی دانش آموزان کلاس نهم در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ که درس علوم تجربی را گذرانیده اند می با شد.حجم جامعه ی مورد بررسی ۱۹۰۰ نفر بود که از این تعداد بر اساس جدول مورگان ۳۲۰ نفر با استفاده از نمونه گیری خوشه ای از مناطقشهری بیرجند انتخاب شدند. ابزار این پژوهش پرسش نامه ویلیامسون که متشکل از ۵۶ سوال است. این پرسش نامه پنج مولفه ی کلی یادگیریخودراهبر (درک یادگیرندگان از عوامل موثر در تبدیل شدن به یادگیرندگان خودراهبر، تشریح راهبردهای یادگیری گوناگون، مشخص ساختنفعالیت های یادگیری موردنیاز، نظارت برفرایند یادگیری و سنجش مهارت های بین فردی) را مورد سنجش قرار می دهد. یافته ها نشان می دهددر مولفه های درک یادگیرندگان از عوامل موثر در تبدیل شدن به یادگیرندگان خودراهبر، تشریح راهبردهای یادگیری گوناگون و سنجشمهارت های بین فردی یادگیری خودراهبر در سطحی پایین تر از متو سط و در مولفه های مشخص ساختن فعالیت های یادگیری موردنیاز ونظارت برفرایند یادگیری در سطحی بالاتر از متوسط قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.