بررسی تاثیر نام تجاری در استراتژی بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نام تجاری در استراتژی بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نام تجاری در استراتژی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نام تجاری در استراتژی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نام تجاری در استراتژی بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این مقاله مطالعه ای توصیفی درباره ی اهمیت نام تجاری در استراتژی بازاریابی شرکت ها انجام شده است. نام تجاری از هویت وخصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که مجزا از کمپانی و نام کالاست. نام تجاری چیزی فراتر از نام ها، نشانه ها، و شعارهاست.تیوری نام تجاری که در سالهای اخیر تکامل یافته است بعنوان یک سرمایه بازاریابی با ارزش مورد توجه قرار می گیرد. نام تجاری درایجاد ارزش برای محصولات یک شرکت ضروری است. نام تجاری مهم است چون به فرایند مصرف معنا می دهد. شرکت ها دریافته اندکه فروش بدون یک برند قوی بسیار سخت خواهد بود. بین نام تجاری و تیوری های استراتژی بازاریابی ارتباط مستقیم و معناداریوجود دارد که می تواند بعنوان یک روش بازاریابی مورد مطالعه قرار گیرد. امروزه مدیران شرکتها درک کردهاند که نام تجاری شرکتآنها تنها یک مفهوم مطلق و خشک و خالی نیست بلکه یک دارایی و ثروت اندیشمند برای شرکت به شمار میرود . نتیجه این که نامتجاری می تواند به عنوان یک ابزار که می تواند بر تمام منابع شرکتها در جهت اجرای استراتژی تاثیر گذار باشد، مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.