بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف اساسی از انجام این پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهر کرمان در سال ۱۳۹۵ بوده است. پژوهش از نوع نیمه تجربی باپیش آزمون – پس آزمون و گروه کنترل بود. برای اجرای این پژوهش از بین دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ومتوسطه تحت پوششکمیته امداد امام خمینی شهر کرمان بطور تصادفی ۱۰۰ نفر انتخاب شده و به پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت (۱۹۸۹) پاسخ دادند.سپس از بین آنها ۴۰ نفر از افرادی که نمره پایین در پرسشنامه اضطراب اجتماعی کانر و همکاران (۲۰۰۰) کسب کرده بودند انتخاب و بطورتصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش تحت مداخله آموزش گروهی هوش معنوی به مدت ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ایقرار گرفتند و گروه کنترل مداخله را دریافت نکردند. نتایج پس آزمون با روش تحلیل کوواریانس حاکی از این بود که اجرای مداخله هوشمعنوی منجر به کاهش معنی دار اضطراب اجتماعی دانش آموزان شرکت کننده در پژوهش حاضر در مقایسه با گروه کنترل شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.