نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه به منظور کسب مزیت رقابتی بین سازمان ها و محصولاتش ، نام تجاری (برند ) از اهمیت زیادی برخوردار شده و سرمایه بسیار ارزشمندی برای آن ها می باشد. از این رو شناخت برند و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن چه به لحاظ ایجاد و همچنین استفاده ، اهمیت روز افزونی یافته است. به همین دلیل در تحقیق حاضر که یک مطالعه مروری است به شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت نام تجاری که در واقع یکی از چالش های نوین مدیریت در عصر امروز می باشد پرداخته شده است. در این مقاله با توجه به نتایج پژوهشهای صورت گرفته در زمینه برند به بررسی مفاهیم و عواملی که باعث موفقیت بیشتر آن می شود پرداختیم تا راهنمای عمل سازمان ها قرار گیرد و بتوانند با توجه به زمینه کاری و به عبارتی با توجه به شرایطی که برای هر سازمان اقتضا می کند بهترین روش و ویژگی را برای ساخت و استفاده از نام تجاری به عنوان بهترین عامل موثر بر موفقیت برند انتخابیشان برگزینند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.