تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحول کسب و کار یک مفهوم ابزاری شامل طیف وسیعی از استراتژی های رقابتی است که سازمان ها به منظور بهبود مستمر در عملکرد کسب و کار اتخاذ می کنند و شامل مهندسی مجدد کسب و کار، توسعه آموزشی سازمان، مدیریت کیفیت و استفاده از تکنولوژی سازمان می شود. استراتژی رقابتی به معنای متفاوت بودن است. به عبارتی انتخاب آزادانه، مجموعه ی متفاوتی از فعالیت ها است که ترکیب منحصر به فردی از ارزش ها را ایجاد می کند. رقابت از بنیادی ترین عوامل موثر بر سودآوری است و هدف این مقاله ایجاد و توسعه ی چارچوب هایی قوی و مفید برای درک رقابت و تاثیر آن بر روی تحول کسب و کار است. که مستلزم نوآوری و استراتژی های مناسب است، یعنی تدوین استراتژی هایی که از نظر رقابتی پیش برنده و تحولی نو در کسب و کار ایجاد کند .این مقاله به بررسی تحول در صنعت پوشاک بچه گانه می پردازد. بدین ترتیب که ابتدا مدل کسب و کار را با استفاده از تابلوی طراحی ترسیم کرده، سپس با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی و روش چارچوب اقدام، در یک بازار بکر تحولی چند بعدی ایجاد کرده و با استفاده از استراتژی تناسب به تمایزی پایدار رسیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.