بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این پایان نامه به بررسی نقش برنامه های بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی در بانک رفاه کارگران طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ پرداخته شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه برنامه های بازاریابی و مجموع تغییرات مانده حساب های مربوطه، به علاوه هزینه های طراحی و اجرای برنامه های مورد نظر در مقطع زمانی مورد مطالعه است. طی این مطالعه، برای شناخت وضعیت و ویژگی های جمعیت شناختی متغیرهای تحقیق، از ابزارهای آمار توصیفی، و برای آزمون نرمال بودن داده ها، از ابزارهای آماری کالموگروف اسمیرنوف و همچنین برای بررسی و تحلیل فرضیه ها از آزمون های همبستگی پیرسون ، تحلیل واریانس یک طرفه و تی مستقل ، استفاده شده است. در جستجوی پیشینه، پژوهشی در خصوص منابع موثر بانکی یافت نشد و اغلب تحقیقات موجود، به موضوع منابع بانکی به معنای اعم آن(و نه منابع موثر) پرداخته اند. از این رو پژوهش حاضر در نوع خود حایز اهمیت می باشد. براساس نتایج این پژوهش، مردم در بلند مدت نسبت به بازارهای غیر رسمی پول، اقبالی نشان نمی دهند. لذا از زمینه مناسبی برای توسعه همکاری با بانک ها برخوردار هستند. بنابر این بانک مورد مطالعه باید با دعوت از مشتریان برای افتتاح حساب بلند مدت با شرایط بهینه شده ، حداکثر بهره برداری را از فرصت موجود بنماید. به این منظور لازم است که با اعمال حداکثر دقت در انتخاب بازارهای هدف ، انجام مطالعات دقیق و عمیق بازریابی، رعایت فرهنگ و اعتقادات سپرده گذاران و پرداخت سود واقعی به آنان، ضمن تبیین مقرراتی که موجب رعایت موازین شرعی در عقود بانکی می شود، توجه خود را بر صاحبان سرمایه ی عمده ای که سپرده گذاری در بانک ها را دارای اشکال شرعی نمی دانند، متمرکز نموده و پس از اعمال چنین اصلاحاتی در رویکردها، به ازای افزایش کمی برنامه های بازاریابی، کیفیت و اثربخشی آنها را در کانون توجهات خود قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.