بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

بازارهای رقابتی به سرعت در حال توسعه هستند و شرکت های فعال در حوزه ی صنعت مبلمان نیز همواره درصدد راهی برای جلب رضایت مشتریان خود و در نتیجه افزایش فروش هستند. امروزه رنگ ها به عنوان یکی از مهمترین مولفه های تصویری ارتباطات، کارکرد چشمگیری در بازاریابی یافته اند و در تبلیغات نیز اغلب به عنوان عاملی موثر انگاشته می شوند. اهمیت پرداختن به ویژگی های جمعیت شناختی یک اقلیم منجر به کاهش هزینه ها،تسریع در بازگشت سرمایه ،ایجاد مشتریان وفادار و افزایش سهم بازار شرکت می شود،که دراستان های خوزستان و آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت . لذا مشخص نمودن رابطه ی بین ویژگی های جمعیت شناختی در انتخاب رنگ محصول خریداری شده به عنوان مساله ی این تحقیق می باشد. برای رسیدن اهداف تحقیق تعداد ۸ فرضیه بعنوان عوامل موثر بر انتخاب رنگ محصول در نظر گرفته شده است که بر اساس معیارهای ویژگی های جمعیت شناختی،این عوامل عبارتند از: ویژگی های آب و هوایی ،ادیان ،قومیت ،درآمد، تحصیلات،سن،جنسیت و وضعیت تاهل. روش تحقیق در این پژوهش توسعه ای – کاربردی و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده است.در این پژوهش از متدولوژی CRISP-DM استفاده شده است.الگوریتم اصلی اعمال شده در این پژوهش درخت تصمیم C5 بوده و استریم حاصل از مدل سازی در نرم افزار Celementine 12 مورد ارزیابی قرار گرفته است .نتایج حاصل این پژوهش نشان می دهد که میان ویژگی های آب و هوایی،قومیت،تحصیلات،سن،جنسیت،وضعیت تاهل، و انتخاب رنگ محصول خریداری شده رابطه ی معناداری وجود دارد. البته نکته قابل تامل در این تحقیق این است که میان ویژگی های ادیان و درآمد،و انتخاب رنگ محصول خریداری شده رابطه ی معناداری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.