رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اهداف پیشرفت، دلیلی است که فراگیران برای رسیدن به آن تلاش می کنند و نقش مهمی در برانگیختن فرد دارد. در ابتدا پژوهشگران اهداف پیشرفت، فقط بر دو جهت گیری تبحری و عملکردی تاکید میکردند ولی نظریه های جدیدتر سه جهت گیری هدفی(تبحری، رویکردی ، اجتنابی) پیشنهاد می کنند.یکی از مهمترین حیطه های که اهداف پیشرفت برآن تاثیریا با آن ارتباط دارد راهبردهای یادگیری خودتنظیمی است.هدف اصلی از پژوهش حاضر تعیین رابطه اهداف پیشرفت با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان میباشد.دراین مطالعه توصیفی، جامعه آماری دانشجویان کارشناسی پسر دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ بودند، که تعداد ۲۶۲ نفراز آنان به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامهی اهداف پیشرفت میدگلی وهمکاران سال (۱۹۹۸) وپرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پینتریچ ودی گروت سال(۱۹۹۰) استفاده شد.داده ها با استفاده ازضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون چندگانه وآزمون t تک نمونه مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج مدل رگرسیون نشان داد که ابعاد تبحری،رویکردی و اجتنابی توانسته اند بر راهبردهای شناختی و فرا شناختی با مقدار (فرمول در متن اصلی مقاله) تعدیل شده به ترتیب برابر با (۰/۲۱۷) و (۰/۱۱۹۹ تاثیر بگذارند و آن را پیش بینی کند، همچنین نتایج آزمون T نشان میدهد که میزان راهبردهای شناختی و فراشناختی دانشجویان در سطح بالایی قرار دارد. نتایج حاصل از ضریب همبستگی نشاد داد بین اهداف پیشرفت و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.