رابطه انگیزش ، عزت نفس ، رشد اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه انگیزش ، عزت نفس ، رشد اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه انگیزش ، عزت نفس ، رشد اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه انگیزش ، عزت نفس ، رشد اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه انگیزش ، عزت نفس ، رشد اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه انگیزش بر عزت نفس، رشد اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی شهر ساری است. یکی از عوامل مهمی که تاثیر قابل ملاحظه ای بر دانش آموزان دارد و می تواند نقش موثری در افزایش هر یک از سه متغیر عزت نفس، خلاقیت و رشد اجتماعی داشته باشد انگیزش درونی است. و با توجه به این که در این پژوهش از روش های مطالعه کتابخانه ای و نیز روش های میدانی نظیر پرسشنامه استفاده شده است، می توان بیان کرد که پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش گردآوری داده ها، یک پژوهش توصیفی-پیمایشی و نوع همبستگی است.. جامعه آماری این پژوهش را ۷۸۱ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر ساری در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تشکیل می دهند که نمونه آماری مورد نیاز از روش نمونه گیری کوکران استخراج شده است و شامل ۲۵۷ نفر می باشد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است.براساس یافته های این پژوهش ،بین انگیزش با عزت نفس، خلاقیت و رشد اجتماعی همبستگی معنادار و مثبت وجود دارد، البته همبستگی بین انگیزش و عزت نفس کمتر از دو متغیر دیگر می باشد و چنین برمی آیدکه انگیزش به عنوان عاملی بر مولفه های عزت نفس، خلاقیت و رشد اجتماعی تاثیر دارد و باعث افزایش این مولفه ها در دانش آموزان ابتدایی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.