جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی (مطالعه موردی درس باکتری شناسی پزشکی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی (مطالعه موردی درس باکتری شناسی پزشکی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی (مطالعه موردی درس باکتری شناسی پزشکی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی (مطالعه موردی درس باکتری شناسی پزشکی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی (مطالعه موردی درس باکتری شناسی پزشکی) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
یکی از مسایل اساسی که پرداختن به آن در یادگیری الکترونیکی ضروری به نظر می رسد، کیفیت در فرآیند طراحی، توسعه و ارایه آموزش های الکترونیکی است. با توجه به رشد روز افزون آموزش الکترونیکی و ترکیب آن در برنامه های درسی دانشگاه های علوم پزشکی، کیفیت محتوای الکترونیکی به عنوان یکی از اساسی ترین نمود آن در حوزه آموزش و یادگیری، موضوع مهمی به شمار می آید. از سوی دیگر تدوین محتوای الکترونیکی بر اساس الگوهای طراحی آموزشی یکی از چالش های اصلی یادگیری الکترونیکی و رمز موفقیت این سیستم آموزشی محسوب می شود. دراین مقاله جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه بعنوان یکی از الگوای طراحی شناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی درس باکتری شناسی با روش مطالعه کتابخانه ای مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش ابتدا کلیدواژه های مرتبط در پایگاه های اطلاعاتی Magiran ، Eric ، Sid ، Science direct جستجو شد. نتایج بازیابی شده به فاصله زمانی سال ۱۹۹۵تا ۲۰۱۶ میلادی محدود شد و سپس با استفاده از روش توصیفی_تحلیلی به بررسی جایگاه الگوی طراحی آموزشی گانیه در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی پزشکی پرداخته شد. می توان نتیجه گرفت که کارآیی و اثربخشی آموزش الکترونیکی، درگرو طراحی آموزشی انعطاف پذیر محتوای الکترونیکی و رعایت استانداردهای لازم آموزشی در طراحی آن ها می باشد. تولید محتوای الکترونیکی بدون در نظر گرفتن تهمیدات ویژه مانند الگوهای طراحی آموزشی، موفقیت آن را به مخاطره می اندازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.