توانمندسازی، رشد، قرآن کریم، ولی، یتیم، سبک زندگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توانمندسازی، رشد، قرآن کریم، ولی، یتیم، سبک زندگی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توانمندسازی، رشد، قرآن کریم، ولی، یتیم، سبک زندگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توانمندسازی، رشد، قرآن کریم، ولی، یتیم، سبک زندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توانمندسازی، رشد، قرآن کریم، ولی، یتیم، سبک زندگی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از ویژگی های نظام آموزشی موفق توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان است. علاوه بر بهره هوشی، ویژگی هایی چون نوع شخصیت و سبک های یادگیری و شناختی، ارتباط معناداری با موفقیت و شکست در تحصیل نشان داده اند. بر خلاف هوش و استعداد که توانایی هستند؛ سبک یادگیری توانایی نیست. سبک یادگیری به اینکه یادگیرنده چگونه یاد می گیرد اشاره می کند؛ نه به اینکه به چه خوبی از عهده یادگیری برمی آید. پژوهش های بسیاری در زمینه رابطه ویژگی های شخصیتی با سبک یادگیری انجام گرفته است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی رابطه ویژگی های شخصیتی با سبکهای یادگیری فعال – تاملی انجام شد. گروه نمونه شامل ۳۵۶ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان شهر کرمانشاه بود که با روش نمونه گیری خوشهای چندمرحله ای انتخاب شدند و به پرسشنامه های شخصیتی نیو و سبک یادگیری فلدر- سولومان پاسخ دادند. داده ها به روش آماری تحلیل تشخیص، تحلیل شد. یافته ها نشان داد بین ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری فعال تاملی رابطه معنادار وجود دارد. و ویژگی – شخصیتی برون گرایی میتواند سبک های یادگیری فعال و تاملی را پیشبینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.