تعیین نقش تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین نقش تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین نقش تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین نقش تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین نقش تکلیف یادگیری در رابطه بین مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش تکلیف یادگیری در رابطه مهارت های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان صورت گرفته است. روش این پژوهش ازنوع پیمایشی با روش دلفی استفاده شده است. جامعه پژوهش حاضر کلیه متخصصان صاحب نظر درحوزه تکلیف یادگیری دررشته های برق، مکانیک، معماری وعمران درسال ۹۴-۹۳ می باشد. روش نمونه گیری برای انتخاب اولین عضو گروه دلفی (اولین مصاحبه شونده )به صورت نمونه گیری نظریه ای وبرای انتخاب اعضای دیگر گروه دلفی از نمونه گیری شبکه ای استفاده شد. حجم نمونه ۱۵ نفرازمتخصصان دررشته های برق گرایش مخابرات و گرایش کنترل ،رشته ی مکانیک گرایش طراحی جامدات وگرایش ساخت وتولید ، رشته ی عمران گرایش علوم وصنایع چوب وکاغذ و رشته ی معماری بودند که به عنوان اعضای گروه دلفی انتخاب شدند. ابزار انداه گیری دراین پژوهش ، مصاحبه ساختارنایافته ودردو مرحله پرسشنامه محقق ساخته است. برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش تحلیل عاملی کیو استفاده شده است. براساس نتایج حاصل از تحلیل عامل کیو پیوستاری از دانش ترسیم شد، این پیوستار دارای سه هسته میباشد که سطوح درگیری دانشجو درهر هسته متفاوت میباشد. این سه هسته شامل تکالیف واگرا، تکالیف نیمه واگرا وتکالیف همگرا است. تکالیف واگرا دارای نقش تسهیل در رابطه مهارت یادگیری باپیشرفت تحصیلی میباشند یعنی سبب افزایش این رابطه می شوند، تکالیف نیمه واگرا نقش میانجی دارند یعنی ازمهارت های یادگیری تاثیر میپذیرند و بر پیشرفت تحصیلی اثر میگذارند و تکالیف همگرا نقش تعدیل کننده دارند یعنی به عنوان یک متغیر مستقل دوم بر پیشرفت تحصیلی تاثیر میگذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.