تاثیر مدارس عادی و نمونه بر پذیرش اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان خواف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدارس عادی و نمونه بر پذیرش اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان خواف دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدارس عادی و نمونه بر پذیرش اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان خواف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدارس عادی و نمونه بر پذیرش اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان خواف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدارس عادی و نمونه بر پذیرش اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان خواف :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر مدارس عادی و نمونه به پذیرش اجتماعی و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان است. جامعه آماری را دانش آموزان دختر (مدارس عادی و نمونه) مقطع دو فوم متوسطه شهرستان خواف تشکیل می دهند. که به صورت روش نمونه گیری کاملا تصادفی است حرکت مدارس مذکور ۵۰ نفر و در مجموع ۱۰۰ نفر عنوان حجم نمونه انتخاب و مورد آزمون قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت توصیفی از نوع مقایسه ای است. ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه هایی پذیرش اجتماعی و خود کارآمدی تحصیلی با تعیین پایایی به ترتیب ۰/۷۸۱ و ۰/۸۱۲ می باشد روش تجزیه و تحلیل برای بررسی چگونگی توزیع متغیرهای پژوهش و پاسخ با فرضیات پژوهش از آزمون های کلمونگروف اسمیرنف و تی تک نمونه ای و تی مستقل به کمک نرم افزار SPSS22 استفاده شد. یافته ها حاکی از آن بود که ۱. نوع مدرسه (عادی و نمونه) به ترتیب با مقدار ۱۷/۶۶ و ۱۹/۴۸ برای پذیرش اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه تحصیل دارد (بیشترین تاثیرگذاری از مدرسه نمونه است) ۲. نوع مدرسه (عادی و نمونه) به ترتیب با مقدار ۲/۷۲ و ۲/۹۰ بر خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه تاثیر دارد (بیشترین تاثیرگذاری از مدرسه نمونه است) بنابراین نتیجه کلی بر آن شد که مدارس نمونه بیشتر از مدارس عادی به پذیرش اجتماعی و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان تاثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.