بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تکزبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارت های درس بنویسیم دانش آموزان پسر دوزبانه پایهی اول ابتدایی شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تکزبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارت های درس بنویسیم دانش آموزان پسر دوزبانه پایهی اول ابتدایی شهر اهواز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تکزبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارت های درس بنویسیم دانش آموزان پسر دوزبانه پایهی اول ابتدایی شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تکزبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارت های درس بنویسیم دانش آموزان پسر دوزبانه پایهی اول ابتدایی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تکزبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارت های درس بنویسیم دانش آموزان پسر دوزبانه پایهی اول ابتدایی شهر اهواز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی مقایسه ای میزان تاثیر برنامه ریزی دوزبانه (فارسی-عربی) و برنامه ریزی درسی تک زبانه بر پیشرفت تحصیلی مهارتهای درس بنویسیم دانش آموزان بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی و از نوع پیش آزمون – پس آزمون می باشد. جامعهی آماری شامل کلیه دانش آموزان پسر پایه اول دوزبانه مدارس ابتدایی شهرستان اهواز بود. که ۸۰ نفر از آنان با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای به سه گروه آزمایش و یک گروه گواه تقسیم شدند. گروه گواه در درس بنویسیم با برنامه درسی یکزبانه آموزش دیدند و در گروه آزمایش، دانش آموزان به سه شیوه انتقالی، دوسویه و غوطه ورسازی آموزش دیدند. سپس سه گروه آزمایشی به مدت ۱۰ جلسه تحت آموزش روش های دو زبانه قرار گرفتند. ابزار پژوهش، شامل آزمون معلم ساخته پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی شامل تحلیل کواریانس یک متغیره و چند متغیره آنکوا و آنالیز واریانس یک متغیره آنوا استفاده شد. یافته ها حاکی از آن بود، دانشآموزانی که با برنامه درسی دوسویه آموزش دیدهاند در پاسخگویی به تست های استاندارد ارزشیابی مهارت تحصیلی عملکرد بهتری دارند. همچنین این دانش آموزان کمترین نرخ در ترک تحصیل را داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.