اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری بر باز بودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری بر باز بودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری بر باز بودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری بر باز بودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری بر باز بودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و باز بودن تجربه و ارتقای کیفیت روابط بین فردی بود. پژوهش حاضر از نوع پژوهش آموزشی است جامعه این پژوهش شامل کلیه افرادی که به تمرکز روان شناختی با مجوز رسمی در سال ۹۴ در شهر تهران مراجعه کرده بودند می باشد. از این میان برای گزینش به طور تصادفی ۲۰ نفر انتخاب و پس از سرندسازی در دو گروه قرار گرفتند. و بروش ت ادفی یکی از گروه ها شناختی رفتاری و دیگری گروه کنترل انتخاب شدند. از هر ۲ گروه پیش آزمون به عمل آمد و گروه شناختی- رفتاری درمان با رویکرد شناختی -رفتاری در ۱۲ جلسه و در گروه گواه مداخله صورت نگرفت اما گروه گواه بدون هیچ مداخله ای تشکیل شد و در پایان برای هر ۲ گروه پس آزمون اجرا شد. اب ار مورد اسرتفاده، پرسش نامه پنج عاملی شخصیت مک کرا و کاستا NEO PI-R و پرسش نامه QRI(کیفیت روابط بین فردی)پیرس بود. داده های بدست آمده برا روش تحلیرل کواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . نتایج نشان داد گروه درمانی شناختی رفتاری اثر معنا داری بر بازبودن به تجربه و ارتقا کیفیت روابط بین فردی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.