اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت و یادگیری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی شهر یزد بود. روش پژوهش، نیمه آزمایشی و جامعه آماری، تمامی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی ناحیه یک در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ بودند که به صورت گمارش تصادفی تعداد ۹۳ نفر در دو گروه آزمایش و گواه پانزده نفره قرار گرفتند. ابزارهای پژوهش شامل جلسات ((فعالیت های قصه گویی)) ((پرسشنامه خلاقیت تورنس فرم A)) و آزمون یادگیری بود. تحلیل داده ها با استفاده از آزمون کواریانس انجام شد . نتایج نشان داد اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی بر خلاقیت دانش آموزان تاثیر داشته است. به عبارت دقیق تر، از چهار مولفه خلاقیت، دو مولفه ابتکار و بسط در دانش آموزان افزایش پیدا کرده و دو مولفه سیالی و انعطاف پذیری، کاهش یافته است. همچنین اجرای برنامه درسی طرح کرامت به روش قصه گویی موجب افزایش یادگیری دانش آموزان شده است. در پایان، درباره یافته ها بحث شد و پیشنهادهایی ارایه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.