اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
انسان امروزی به لحاظ پیچیدگی های زندگی، وسعت و سرعت تغییرات ، با چالشهای فراوانی روبه روست که این چالش ها در قرن آینده بارزتر خواهد شد. عقیده بر این است که ارتقاء مهارتهای ارتباطی به عنوان بخشی از مهارتهای زندگی، در بهبود و سلامت روانی افراد موثراست.در میان روش های مختلف درمانگری درکودکان، بازی درمانگری یکی از شاخص ترین و پرکاربردترین روش هاست. بازی احتمالا مناسب ترین و قدرتمندترین مدیوم در زمان رشد کودک است تا بتوانند با بزرگسالان رابطه برقرار کنند؛ تفکر علت و معلول لازمه کنترل محرک های آنی را بوجود آورند و بتوانند تجربیات همراه با استرس را پردازش کرده و مهارت های اجتماعی لازم را بیاموزند. هدف این پژوهش اثربخشی بازی درمانی در بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش آموزان می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه دانش آموزان پسر دوره دوم دبستان (مقاطع چهارم، پنجم و ششم) که در مهر ماه ۱۳۹۴ در شهریزد مشغول به تحصیل بودند، سپس ازطریق نمونه گیری در دسترس هدفمند از جامعه آماری، ۳۰ نفری که نمره پایینی(کمترین) در پرسشنامه های مهارت های ارتباطی و خودکارامدی از پیش آزمون بدست آورده بودند، انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و گواه بصورت تصادفی جایگزین شدند.ابزار بکار رفته در این مطالعه، پرسشنامه باورهای خودکارآمدی شرر و پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک بود. مداخلات آموزشی دانش آموزان در قالب گروهی(۱۵ نفره)، درطی دوماه و نیم (۸ جلسه ) انجام شد. آزمودنی های گروه آزمایش، طی ۸ جلسه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه تحت بازی درمانی شناختی-رفتاری قرار گرفتند. سپس در جلسه آخراز هر دو گروه آزمایش و گواه، پس آزمون گرفته شد.نتایج بدست آمده نشان داد که بازی درمانی در بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش آموزان موثر بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.