اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش بازی درمانی بر بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش اموزان پسر دوره دوم مقطع ابتدایی شهر یزد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

انسان امروزی به لحاظ پیچیدگی های زندگی، وسعت و سرعت تغییرات ، با چالشهای فراوانی روبه روست که این چالش ها در قرن آینده بارزتر خواهد شد. عقیده بر این است که ارتقاء مهارتهای ارتباطی به عنوان بخشی از مهارتهای زندگی، در بهبود و سلامت روانی افراد موثراست.در میان روش های مختلف درمانگری درکودکان، بازی درمانگری یکی از شاخص ترین و پرکاربردترین روش هاست. بازی احتمالا مناسب ترین و قدرتمندترین مدیوم در زمان رشد کودک است تا بتوانند با بزرگسالان رابطه برقرار کنند؛ تفکر علت و معلول لازمه کنترل محرک های آنی را بوجود آورند و بتوانند تجربیات همراه با استرس را پردازش کرده و مهارت های اجتماعی لازم را بیاموزند. هدف این پژوهش اثربخشی بازی درمانی در بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش آموزان می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه دانش آموزان پسر دوره دوم دبستان (مقاطع چهارم، پنجم و ششم) که در مهر ماه ۱۳۹۴ در شهریزد مشغول به تحصیل بودند، سپس ازطریق نمونه گیری در دسترس هدفمند از جامعه آماری، ۳۰ نفری که نمره پایینی(کمترین) در پرسشنامه های مهارت های ارتباطی و خودکارامدی از پیش آزمون بدست آورده بودند، انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و گواه بصورت تصادفی جایگزین شدند.ابزار بکار رفته در این مطالعه، پرسشنامه باورهای خودکارآمدی شرر و پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک بود. مداخلات آموزشی دانش آموزان در قالب گروهی(۱۵ نفره)، درطی دوماه و نیم (۸ جلسه ) انجام شد. آزمودنی های گروه آزمایش، طی ۸ جلسه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه تحت بازی درمانی شناختی-رفتاری قرار گرفتند. سپس در جلسه آخراز هر دو گروه آزمایش و گواه، پس آزمون گرفته شد.نتایج بدست آمده نشان داد که بازی درمانی در بهبود باورهای خودکارآمدی و مهارتهای ارتباطی دانش آموزان موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.