بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری بر تصویر شهر از دید شهروندان زن (مورد مطالعه: کرج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری بر تصویر شهر از دید شهروندان زن (مورد مطالعه: کرج) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری بر تصویر شهر از دید شهروندان زن (مورد مطالعه: کرج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری بر تصویر شهر از دید شهروندان زن (مورد مطالعه: کرج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری بر تصویر شهر از دید شهروندان زن (مورد مطالعه: کرج) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در قرن بیست و یک شهرها به بازیگران جدید فضاهای فراملی تبدیل شده اند، از این رو رقابت آن ها جهت جذب سرمایه، استعداد، رویداد و …شدیدتر از هر زمان دیگری است. برندسازی شهری از ابزارهای مدیریت شهری است که جهت تمایز و برتری یابی در این رقابت فشرده به کار گرفته می شود. برندسازی فرایند پیچیده ای است که مستلزم گرفتن تصمیمات بلندمدت با وجود محدودیت بودجه و ذینفعان متعدد است. در برندسازی شهری مشارکت و درگیر شدن ذینفعان مختلف جهت ایجاد و حفظ برند شهر، مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مزایای درگیر نمودن ذینفعان انست که این فرایند سفیران برند را بوجود می آورد که تمایل به آگاهی رسانی در مورد شهر دارند. ذینفعان شهر شامل گروه های مختلفی نظیر شهروندان، گردشگران، سازمان ها، کسب و کار و شهروندان بالقوه هستند. چالشی که برندسازی شهری با ان روبه روست انست که ممکن است برنامه ریزان بر گروه ذینفعان خارجی (گردشگران، سرمایه گذاران و شهروندان بالقوه) تمرکز نماید و از شهروندان فعلی غفلت کنند و نیز در میان شهروندان کنونی بر دیدگاه مردان تکیه نمایند و از نظرات زنان غافل شوند. زنان منتفعان منفعل مکان نیستند بلکه می توانند شرکای فعال در بهبود شهر باشند. هدف چه برنامه ریزی برای شهر باشد و چه جلب مشارکت زنان در ایجاد شهری زیست پذیرتر، اگاهی از نظرات شهروندان زن حایر اهمیت است. با توجه به اهمیت برندسازی شهری و نیز توجه به دیدگاه زنان، پژوهش حاضر به بررسی تاثیر استراتژی های برندسازی شهری (شامل شش استراتژی انجام پروژه های کلان شهری، توجه به فرم شهر، توجه به معماری، برگزاری رویدادها و فعالیت های شهری، بازسازی آثار تاریخی و توجه به تصویر رسانه ای) بر تصویر شهر از دیدگاه شهروندان زن ساکن شهر کرج پرداخته است. تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش زنان ساکن شهر کرج هستند. تعداد ۲۰۱ نفر به روش غیر احتمالی در دسترس و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شده اند. ابزار گرداوری داده پرسشنامه است. روایی پرسشنامه با استفاده از روش روایی تحلیل محتوا و تحلیل عاملی تاییدی و پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تحلیل داده ها با استفاده نرم افزارهای SPSS و Lisrel انجام شده است. به جز فرضیه اول تمام فرضیه های پذیرفته شد. بنابراین جهت بهبود تصویر شهر کرج لازم است استراتژی های توجه به فرم شهر، معماری دارای سبک، برگزاری رویدادها، بازسازی آثار تاریخی و توجه رسانه ای شهر مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.