شبیه سازی جریان حول یک هواپیمای مسافربری و بررسی اثرات پیشرانش توزیع شده در نیروی پسا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی جریان حول یک هواپیمای مسافربری و بررسی اثرات پیشرانش توزیع شده در نیروی پسا دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی جریان حول یک هواپیمای مسافربری و بررسی اثرات پیشرانش توزیع شده در نیروی پسا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی جریان حول یک هواپیمای مسافربری و بررسی اثرات پیشرانش توزیع شده در نیروی پسا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی جریان حول یک هواپیمای مسافربری و بررسی اثرات پیشرانش توزیع شده در نیروی پسا :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در هزاره جدید نیازهای جدیدی در زمینه ایمنی، ظرفیت، مسایل اقتصادی و محیط زیست هستند که رقابت علمی در موردآنها وجود دارد. برای رسیدن به این اهداف چند مرحله انقلاب در صنعت هواپیمایی برای چند دهه آینده توسط سازمان های فضاییدر نظر گرفته شده است که عبارتند از: انقلاب توربین گاز، دگرگونی در وضعیت قرارگیری موتورها، استفاده از منابع سوخت جدیدمانند هیدروژن در توربین های گازی و در نهایت موتورهای جدید با پیشرانش بر پایه پیل سوختی. در این مطالعه یکی از مواردمرحله دوم از این مراحل چندگانه یعنی نیروی پیشرانش توزیع شده مورد بررسی قرار گرفته است. برای این کار از مدل یکهواپیمای جت مسافربری دو موتوره ۰۵۱ نفره در عدد ماخ ۰/۷۷ و ضریب لیفت ۰/۵۵ استفاده شده است. حل جریان حول این هواپیما به کمک یک کد تجاری در شرایط مختلف انجام شدهاست و توزیع ضریب فشار و نمودارهای مهم آیرودینامیکی برای اینمدل ارایه و با نتایج تجربی تونل باد مقایسه شدهاست. و تاثیر تعداد سلولهای محاسباتی و نوع مدل اغتشاش مورد بررسی قرارگرفته است. در ادامه تعداد موتورها از یک موتور بر روی هر بال تا هشت موتور اضافه شدهاست و تاثیر آن در ضریب درگ هواپیماارزیابی شدهاست. نتیجه این ارزیابی کاهش در نیروی درگ سیستم پیشرانش، افزایش در نیروی درگ بال و در نهایت افزایش ۲ تا۴ درصدی در نیروی درگ کل هواپیما بنا به تعداد موتورهای بکار رفته میباشد. معادلات حاکم شامل معادلات ناویر-استوکسهستند که برای حل آنها از روش متوسط گیری رینولدز با مدل اغتشاش اسپالارت-آلماراس و SST k-استفاده شده است. معادلات دیفرانسیل حاصل با روش حجم محدود به یک دستگاه معادلات جبری تبدیل گشته و به طور همزمان حل گردیده اند.شبکه بندی انجام شده از نوع ترکیبی می باشد به طوری که در نزدیکی هواپیما از نوع سازمان نیافته و در فاصله دورتر از نوعسازمان یافته می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.