رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی با استفاده از ANP و TOPSIS فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی با استفاده از ANP و TOPSIS فازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی با استفاده از ANP و TOPSIS فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی با استفاده از ANP و TOPSIS فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی با استفاده از ANP و TOPSIS فازی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی در بازار رقابتی یک مساله تصمیم گیری چند معیاره است.در این تحقیق مساله رتبه بندی استراتژی های بازاریابی یک شرکت لبنی مورد توجه قرارگرفته است. بدین منظور لیستی از استراتژی های بازاریابی در اختیار چند نفر از مدیران خبرهاین شرکت قرار گرفته و هفت استراتژی مناسب برای شرکت لبنی انتخاب شده است. برایرتبه بندی استراتژی های بازاریابی انتخاب شده از پنج شاخص تصمیم گیری به نام های قابلیت-های مدیریتی، قابلیت های ارتباط با مشتری، قابلیت های نوین بازار، دارایی های منابع انسانیو دارایی های شهرت استفاده شده است. با استفاده از ANP وزن شاخص های تصمیم گیری تعیین می شود. ماتریس های مقایسات زوجی مورد نیاز بر اساس نظرات مدیران خبره شرکت ایجاد شده اند. بر اساس نظرات مدیران خبره شرکت، ماتریس تصمیم نیز ایجاد شده و بااستفاده از تکنیک TOPSIS فازی استراتژی های بازاریابی رتبه بندی شده اند. نتایج نشان دهنده آن است که در شرکت لبنی مورد مطالعه شاخص دارایی های منابع انسانی مهمترین شاخص بوده و استراتژی متنوع سازی محصولات در بالاترین اولویت قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.