اندازه گیری آزمایشگاهی متغیرهای متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفته مستطیلی به یک دیواره توسط سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری آزمایشگاهی متغیرهای متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفته مستطیلی به یک دیواره توسط سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری آزمایشگاهی متغیرهای متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفته مستطیلی به یک دیواره توسط سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری آزمایشگاهی متغیرهای متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفته مستطیلی به یک دیواره توسط سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری آزمایشگاهی متغیرهای متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفته مستطیلی به یک دیواره توسط سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این مقاله، نتایج حاصل از اندازهگیری آزمایشگاهی کمیت های متوسط و نوسانی جریان برخورد جت آشفتهمستطیلی به یک دیواره توسط روش سرعت سنجی به روش اثر داپلر (LDV) گزارش شده است. فاصله نازل تا دیواره (H)10 برابر عرض نازل (e) در نظر گرفته شده و آزمایش ها برای سه عدد رینولدز (بر اساس سرعت متوسط جریان خروجی ازنازل و عرض نازل) ۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰ تکرار شده است. به منظور به حداقل رساندن خطای داده برداری، تاثیر تعداد، داده های جمع آوری شده و زمان اقامت ذرات درون حجم اندازه گیری بر خطای محاسبه سرعت متوسط جریان بررسی شدهاست. نتایج نشان می دهد که تنها رابطه بیان شده برای پیش بینی تعداد داده های مورد نیاز توسط هان و همکاران در سال۲۰۱۴ کامل نیست و بسته به شدت آشفتگی جریان این رابطه می تواند کاملا ناکارآمد باشد. همچنین از زمان اقامت وزنیبرای محاسبه سرعت های متوسط استفاده شده و با نتایج حاصل از روش سرعت سنجی با تصویربرداری از حرکت ذرات(PIV) مقایسه شده است. نتایج حاکی از تطابق خوب نتایج روش PIV و LDV با لحاظ کردن اثر زمان اقامت درمعادلات برای جریان برخورد جت آشفته به دیواره است. در نهایت، به منظور بررسی ساختارهای جریان برخورد جتآشفته به دیواره در اعداد رینولدز مختلف، سرعت های متوسط و تنش های رینولدز برای مقاطع مختلف جریان گزارش شدهاست. نتایج نشان میدهد که رفتار و مقدار سرعت های بی بعد متوسط برای اعداد رینولدز مختلف در اکثر مقاطع مشابهاست حال آنکه تنشهای اغتشاشی دارای مقادیر متفاوت در اعداد رینولدز مختلف است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.