مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف: این پژوهش با هدف مقایسه انگیزه تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش آموزان کاربر اینترنت و غیر کاربر اینترنت با حمایت اجتماعی خانواده بالا و پایین مورد بررسی قرار گرفت. روش: از بین کلیه دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران با استفاده از نمونه گیری هدفمند ۶۵ نفر از دانش آموزان کاربر اینترنت و ۶۵ نفر از دانش آموزان غیر کاربر اینترنت به عنوان نمونه انتخاب شدند و به پرسشنامه انگیزه تحصیلی (هارتر، ۱۹۸۰ ،(خودکارآمدی تحصیلی (جینگ و مورگان، ۱۹۹۹ ،(اضطراب امتحان (ابوالقاسمی و همکاران، ۱۳۷۵ ،(حمایت اجتماعی خانواده (پروسیدانو و هلر، ۱۹۸۳ (و پرسشنامه محقق ساخته استفاده از اینترنت پاسخ دادند. روش آماری پژوهش حاضر برای تحلیل داده ها تحلیل واریانس مانوا بود. نتایج: انگیزش تحصیلی در دانش آموزان کاربر اینترنتی و غیر اینترنتی با حمایت خانواده بالا و پایین یکسان است. میانگین کاربران اینترنتی در خودکارآمدی نسبت به کاربران غیر اینترنتی تفاوت محسوسی دارد؛ از طرفی اثرحمایت اجتماعی خانواده در خودکارآمدی تحصیلی یکسان بود. نتیجه گیری: با توجه به یافته ها استفاده از اینترنت و برخورداری از حمایت اجتماعی خانواده موجب بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.