بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران می باشد. روش پژوهش از نظر نحوهی گردآوری اطلاعات، روش زمینهیابی است و بر مبنای هدف، از نوع کاربردی میباشد. جامعه مورد مطالعه شامل کلیه معلمان دوره ابتدایی منطقه ۹شهر تهران میباشد و نمونه منتخب به شیوه تصادفی ساده ۲۵۴ نفر تعیین شد. ابزار جمعآوری دادهها، پرسشنامه ایلانلو (۱۳۹۰ (بوده است. میزان پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ برای کل مولفههای ارزشیابی توصیفی ۰.۹۷ محاسبه شده است. یافتههای حاصله نشان داد که اثربخشی مولفهی بهبود کیفیت فرایند یاددهی – یادگیری و حذف پدیدهی بی ست گرایی تا حدی مطلوب ، کمک به ر شد همه جانبه ی دانشآموزان و تاکید بر اهداف آموزش و پرورش، افزایش بهداشت روانی محیط یاددهی – یادگیری و حذف حاکمیت مطلق امتحانات پایانی وکاهش نرخ مردودی و تکرار پایه ،در سطح مطلوب بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.