کنترل کننده متوالی عملکرد برای پایدار سازی ماشین القایی در شرایط خطا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل کننده متوالی عملکرد برای پایدار سازی ماشین القایی در شرایط خطا دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل کننده متوالی عملکرد برای پایدار سازی ماشین القایی در شرایط خطا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل کننده متوالی عملکرد برای پایدار سازی ماشین القایی در شرایط خطا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل کننده متوالی عملکرد برای پایدار سازی ماشین القایی در شرایط خطا :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

الکترونیک قدرت (SSSC ،(به شبکه قدرت متصل شدهاند، ارایه میشود. در این روش، عمل کنترل به واسطه نواحی در این مقاله روشی کنترلی برای ماشینهای القایی قفسه سنجابی، که از طریق یک جبرانساز سنکرون سری کنترلی متوالی عادی (۰ ،(حین خطا (۱ (و باز ) و بازیابی پس از خطا ( پس از خطا (۲ (تکمیل میگردد. هدف از کنت . هدف از کنترل در حالت عملکرد رل در حالت عملکرد اختلاف سرعت قابل توجه میان روتور و میدان دوار استاتور تا حد امکان جلوگیری میشود. و در نهایت، در حالت بازیابی عادی، بهبود انتقال توان و پایدارسازی گذرا است. در عملکرد حین خطا، با انتخاب مناسب امپدانس برای SSSC از بروز پس از خطا، با بکارگیری از روش کنترل غیر مستقیم گشتاور به کمک SSSC وضعیت گشتاور الکترومغناطیسی ماشین تا حد امکان بهبود مییابد. استفاده از جبرانساز سری، سیستم را قادر میسازد تا نه تنها بتواند کنترل مطلوبی برایپایدارسازی ماشین القایی (قفسه سنجابی) در لحظات حین و پس از خطا داشته باشد، بلکه شاخص کیفیت توان قابلیتتحمل افت ولتاژ ( LVRT (را نیز بهبود میدهد. به نحوی که ماشینالقایی قادر است تا در زمانی کوتاه تر، با تنشهای الکترومغناطیسی گشتاور ناچیزتر و با اعمال افت ولتاژی کمتر، در نقطه اتصالش به شبکه، به حالت پایدار بازگردد. روشهای کنترلی ارایه شده برای حالات (۱ (و (۲ (هر یک پیشتر مورد بررسی قرار گرفته و روشهایی متداول برای آنها ارایه شده ارایه شدهاند. از این رو، نوآوریهای بارز این مقاله های بارز این مقاله مربوط به مربوط به اضافه کردن دو ناحیه عملکرد جدید برای اضافه کردن دو ناحیه عملکرد جدید برای SSSC و قرار دادن قرار دادن آنها در یک سیستم کنترلی متوالی و، همچنین، تعمیم مدل ریاضی شبه – استاتیک برای سیستم کنترل غیر مستقیم گشتاور در ناحیه بازیابی پس از خطا (۲ ،(با استفاده از SSSC میباشند. در ادامه، سیستم کنترلی مطرح شده توسط نرم افزار Simulink/MATLAB شبیه سازی میشود و نتایج حاصل، صحت عملکرد کنترلکننده پیشنهادی را تایید میکنند. همچنین، این نتایج نشان میدهند که طرح پیشنهادی به شکلی مناسبتر، شاخصهای کاهش تنشهای الکترومغناطیسی گشتاور و LVRT را، نسبت به سایر روشهای متداول، بهبود میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.