بررسی اثر استفاده از کانال سینوسی در سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی بر روی انتقال حرارت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر استفاده از کانال سینوسی در سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی بر روی انتقال حرارت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر استفاده از کانال سینوسی در سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی بر روی انتقال حرارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر استفاده از کانال سینوسی در سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی بر روی انتقال حرارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر استفاده از کانال سینوسی در سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی بر روی انتقال حرارت :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این تحقیق بهصورت عددی مشخصههای حرارتی- هیدرولیکی جابجایی اجباری آب در یک کانال با دیوارههای موجدار سینوسی برای رژیم جریان آشفته در محدوده رینولدزهای ۲۰۰۰ تا ۸۰۰۰ بهمنظور بهینهسازی نرخ انتقال حرارتدر سیستم خنک کاری VH نیروگاه هسته ای PWR با وجود یک جسم نوسانی انجام شده است. تاکید کار حاضربهینهکردن انتقال حرارت بهکمک ایجاد تغییرات در هندسه کانال و اضافه کردن مانع عایق بر سر راه جریان است. برای حل معادلات حاکم از روش حجم محدود بر مبنای الگوریتم سیمپل استفاده شده است. در ابتدا اثر شیفتفازهای متفاوت بین دیوارههای کنگرهدار مختلف بررسی شده است. سپس یک مانع استوانهای بر سر راه جریان داخل کانال قرار داده شد و اثر محل قرارگیری و قطر مانع استوانهای ساکن و عایق بر نرخ انتقال حرارت بررسی شد. نتایج نشان داد شیفت فازها بر مشخصههای حرارتی- هیدرولیکی مانند عدد ناسلت و افت فشار بهشدت تاثیرگذارند و برای شیفت فاز ۹۰و دامنه موج ۵mm/2 بیشترین مقدار PEC)معیار ارزیابی عملکرد)، حاصل شد. همچنین نتایج نشان دادند که استفاده از مانع با قطر ۸mm در انتهای کانال مناسبترین حالت استفاده از مانع ساکن برای افزایش نرخ انتقال حرارت است. در پایان به مانع در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد سرعت دورانی داده شد. نتایج حاکی از آن است که در صورت چرخش مانع در جهت ساعتگرد بیشترین مقدار PEC)حدودا۰ برابر ۴۱/۱ در رینولدز ۲۰۰۰ (در مقایسه با تمامی رینولدزهای مورد بحث بهدست میآید. برای تمامی کانالها (شیفتفازهای متفاوت بین دیوارههای کنگرهدار) با افزایش عدد رینولدز مقدار شاخص PECکاهش مییابد و برای تمامی آنها رینولدز بهینه برابر ۲۰۰۰ است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.