بررسی عددی انتقال حرارت و ضریب اصطکاک جریان رفت و برگشتی در گرمکن موتور استرلینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی انتقال حرارت و ضریب اصطکاک جریان رفت و برگشتی در گرمکن موتور استرلینگ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی انتقال حرارت و ضریب اصطکاک جریان رفت و برگشتی در گرمکن موتور استرلینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی انتقال حرارت و ضریب اصطکاک جریان رفت و برگشتی در گرمکن موتور استرلینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی انتقال حرارت و ضریب اصطکاک جریان رفت و برگشتی در گرمکن موتور استرلینگ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

استفاده زیاد از موتورهای استرلینگ در صنایعی مانند صنایع فضایی، زیردریایی ها و سیستم های همزمان تولیدحرارت و توان، نیاز به تحلیل دقیق تر این موتورها را افزایش می دهد. در این مقاله شبیه سازی سه بعدی جریانرفت و برگشتی در گرمکن یک موتور استرلینگ به صورت عددی و توسط کد تجاری Fluent انجام شده است.هندسه گرمکن مورد بررسی از نوع کمانی شکل در نظر گرفته شده است و همچنین جریان از نوع رفت و برگشتی،و تراکم ناپذیر است و سیال به کار برده شده نیز گاز هلیوم می باشد. در این تحلیل سیال در چهار فشار کاری ۳،۵، ۷ و ۹ بار و گرمکن در دمای دیواره ثابت، در نظر گرفته شده است و مشاهده می شود که با افزایش فشار، مقدار، ۳عدد ناسلت افزایش یافته و مقدار ضریب اصطکاک نیز کاهش می یابد و همچنین تاثیر تغییر رژیم جریان با افزایشفشار، بر عدد ناسلت و ضریب اصطکاک نیز مورد بررسی قرار گرفته است در انتها نیز میتوان نتیجه گرفت کهافزایش فشار، موجب بهبود عملکرد گرمکن موتور استرلینگ می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.