بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رضایت دریافت کنندگان خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان قایم عج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رضایت دریافت کنندگان خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان قایم عج) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رضایت دریافت کنندگان خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان قایم عج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رضایت دریافت کنندگان خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان قایم عج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رضایت دریافت کنندگان خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان قایم عج) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در اقتصاد جهان امروز سازمان ها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را متوجه رضایت مشتری کنند، چرا که مشتریان تنها منبع حفظ سازمان و برگشت سرمایه هستند. بنابراین بازار رقابتی امروز همه سازمان ها را ملزم به مشتری مداری می کند. رضایت مشتری برای سازمان ها امر مهمی تلقی می گردد و آن ها مبنی بر اینکه چند درصد از مشتریان شان را بتوانند راضی نگه دارند، برنده یا بازنده اند و موفقیت سازمان ها به رضایت مشتری دارد که می تواند کمک بزرگی برای اندازه گیری کیفیت محصول و خدمات باشد. اگر سازمانی بخواهد رضایت مشتری را دربرداشته باشد باید به آن اهمیت بدهد. در مقاله پیش رو به بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت بیماران پرداخته است.هدف اصلی از انجام این تحقیق تعیین میزان تاثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان خدمات ناخوشایند(بیمارستانی) می باشد. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر، مراجعین به بیمارستان قایم (عج) پاییز ۹۵ می باشد که.برای این منظور فضای نمونه ۲۹۹ نفری از بیماران بیمارستان انتخاب و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد برای سنجش نگرش نسبت به متغیرهای پژوهش در رضایت استفاده شده است. که روایی صوری آن با تایید جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاه رسیده است. و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردیده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، عوامل آمیخته بازاریابی عامل محصول/خدمت، قیمت، مکان، افراد و تبلیغ /تشویق بر رضایت مشتریان خدمات ناخوشایند موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.