مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود :

مقاله به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مهر ۱۳۸۹ در نشریه مهندسی عمران و نقشه برداری (دانشکده فنی) (Civil Engineering Infrastructures) از صفحه ۴۴۷ تا ۴۵۶ منتشر شده است.
نام: به کارگیری آنالیز موجک بسته ای Wavelet Packet در شناسایی موقعیت و عمق ترک در تیرهای انحنا دار با استفاده از روش المان های محدود
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تبدیل موجک بسته ای
مقاله شاخص نرخ انرژی
مقاله آنالیز دینامیکی
مقاله تحلیل سیگنال
مقاله شناسایی ترک

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بسیاری از شکست های سازه ای بسبب گسیختگی مواد تشکیل دهنده رخ می دهند. آغاز این گسیختگی ها با ترک توام بوده که با گسترش خود به عنوان تهدید جدی برای رفتار سازه محسوب می شوند، بر این اساس روشهای تشخیص و نمایان سازی ترک موضوع تحقیقات گسترده ای است که تاکنون انجام شده و کماکان ادامه دارد. در این مقاله ابتدا سازه با استفاده از نرم افزار اجزا محدود (ANSYS) تحت آنالیز دینامیکی گذرا قرار گرفته و سپس تاریخچه شتاب – زمان، در نقاط مختلف از آن برداشت می شود. در ادامه این سیگنال ها در نرم افزار MATLAB به مولفه های Wavelet Packet تجزیه می شود و شاخص نرخ انرژی برای هر کدام محاسبه می شود که آن را با (WPERI)نشان می دهند. نتایج بیانگر آنست که این شاخص ها، معیاری حساس و دقیق برای شناسایی ترک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.