نقشبازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشیخصوصی(مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقشبازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشیخصوصی(مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ایلام) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقشبازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشیخصوصی(مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقشبازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشیخصوصی(مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقشبازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشیخصوصی(مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر ایلام) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، بررسی نقش بازاریابی رابطهمند در وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی شهر ایلام بود. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی بود و جامعهی آماری این تحقیق، همهی مشتریان زن و مرد باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان ایلام بودند. از آنجایی که حجم جامعه نامحدود است، برای بهدست آوردن حجم نمونه از فرمول جامعه نامعلوم استفاده شد و نمونه آماری ۲۹۰ نفر بدست آمد. برای جمعآوری دادهها، از پرسشنامه بازاریابی رابطهمند کیم۲۰۰۸ ) و پرسشنامهی وفاداری آلن ( ۱۹۹۰ ) استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامههای تحقیق به تایید ۵ متخصص بازاریابی و ۵ متخصص بازاریابی ورزشی رسید و پایایی آنها بوسیلهی آلفای کرونباخ به ترتیب، =۰/۹۳ و =۰/۹۱ بدست آمد. بهمنظور تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی شامل: میانگین، انحراف معیار، جداول و نمودارها و آمار استباطی شامل: آزمون کلموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شد. یافتهها نشاندادند بین بازاریابى رابطهمند با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی رابطه معنادارى وجود دارد. همچنین نتایج رگرسیون نشان داد از میان مولفههای بازاریابی رابطهمند؛ اعتماد، تعهد و صمیمیت پیشبینی کنندههای معنیداری برای وفاداری مشتریان هستند. با توجه به نتایج میتوان اذعان کرد که مولفههای بازاریابی رابطهمند در افزایش وفاداری مشتریان نقش موثری دارند و باشگاهها و سازمانها برای حفظ و جذب مشتریان، باید بر روی مولفههای بازاریابی رابطهمند سرمایهگذاریکنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.