مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشته علوم ورزشی، حقوقو ریاضی دانشگاه بوعلی سینا براساسپرسشنامه وارک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشته علوم ورزشی، حقوقو ریاضی دانشگاه بوعلی سینا براساسپرسشنامه وارک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشته علوم ورزشی، حقوقو ریاضی دانشگاه بوعلی سینا براساسپرسشنامه وارک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشته علوم ورزشی، حقوقو ریاضی دانشگاه بوعلی سینا براساسپرسشنامه وارک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشته علوم ورزشی، حقوقو ریاضی دانشگاه بوعلی سینا براساسپرسشنامه وارک :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
سبکهای یادگیری روشهایی هستند که فراگیران در فرآیند یادگیری از آنها بهره میگیرند. ارزیابی سبک یادگیری دانشجویان و دانستن این که آنان چگونه یاد میگیرند، میتواند نقش مهمی در انتخاب روشهای تدریس مناسب برای بهبود کیفیت یادگیری آنان ایفا نماید.بنابراین، تحقیق حاضر با هدف توصیف و مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان رشتههای علوم ورزشی، حقوق و ریاضی دانشگاه بوعلی سینا همدان براساس پرسشنامه وارک انجام گرفت. بدین ترتیب که تعداد ۲۰۳ نفر از دانشجویان ( ۱۰۹ دختر و ۹۳ پسر) با روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه وارکVARK بود. این پرسشنامه ۱۶ سوال دارد که در نهایت چهار سبکیادگیری شامل دیداری، شنیداری، حسی- حرکتی و خواندنی- نوشتنی را مشخص مینماید. نتایج این تحقیق نشان داد که در کل تفاوتی در سبک یادگیری دانشجویان دختر و پسر رشتههای حقوق، ریاضی و علوم ورزشی وجود ندارد. با این وجود، سبک غالب یادگیری در دانشجویان حقوق و ریاضی از نوع شنیداری و سبک یادگیری دانشجویان علوم ورزشی بصورت دو وجهی و از نوع حسی- حرکتیو شنیداری بود. این در حالیست که دانشجویان هر سه رشته تحصیلی بطور معناداری از سبک دیداری کمتر از سبکهای دیگر استفاده کردند. علاوه بر این، مقایسه دانشجویان رشته- های مختلف در هر یک از سبکهای یادگیری نشان داد که دانشجویان علوم ورزشی نسبت به دانشجویان حقوق و ریاضی بطور معناداری بیشتر ازسبک حسی- حرکتی استفاده کردهاند ولی در استفاده از بقیه سبکها تفاوت معناداری در بین دانشجویان سه رشته وجود ندارد. نتایج این مطالعه میتواند به اساتید و گروههای آموزشی مربوطه در تهیه یک برنامه تدریسمناسب در راستای یادگیری مطلوب و موثر کمک نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.