محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف محیط شناسی راهبردی گردشگری ورزشی شهر اصفهان بر اساس مدل STEEPV انجام گردید. روش این پژوهش توصیفی- تحلیلی است که به روش پیمایشی انجام شد. جامعهی آماری این تحقیق شامل کلیهی اعضاء هییت علمی و دانشجویان دانشکده علوم ورزشی و گردشگری، مدیران دفاتر مسافرتی، کارشناسان مربوطه در سازمان ها و ادارات: ورزش و جوانان، شهرداری، جهانگردی و میراث فرهنگی شهر اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بودند. تعداد جامعه آماری مورد نظر ۴۸۳ نفر گزارش شده اند که با توجه به فرمول کوکران تعداد ۲۱۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. به منظور تحلیل و تجزیه کمی اطلاعات و همچنین دستیابی دقیقتر به اطلاعات در مورد تایید چارچوب با توجه به تحقیقات و مطالعات کتابخانهای و اینترنتی پرسشنامه در دو بخش برای بررسی عوامل در اختیار (نقاط ضعف و قوت) و عوامل خارج از اختیار (فرصت و تهدید) گردشگری ورزشی شهر اصفهان با استفاده از نظرات اساتید طراحی و توزیع گردید. پس از تایید روایی صوری پرسشنامهها توسط متخصصین، برای تجزیه و تحلیل یافتههای این تحقیق از آزمون رتبهبندی فریدمن استفاده گردیده است. نتایج تحقیق نشان داد که مهمترین استراتژیها در ابعاد اجتماعی: افزایش سهم گردشگری ورزشی در اوقات فراغت مردم با توجه به علاقه آنان به گردشگری ورزشی؛ فناورانه: استفاده از قابلیت های فضای مجازی در توسعه گردشگری ورزشی؛ اقتصادی: سعی در جهت افزایش سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی؛بوم شناسی: توسعه گردشگری ورزشی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست؛ سیاسی: تلاش در جهت بهبود وضعیت در مجامع بین المللی و ارزش ها: استفاده از فرهنگ و هویت شهر جهت افزایش انگیزه ورزشکاران در گردشگری ورزشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.