تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهرتبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهرتبریز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهرتبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهرتبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهرتبریز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهر تبریز بود روش تحقیق حاضر توصیفی- همبستگی و جامعه آماری کلیه مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان شهر تبریز بود. نمونه آماری بر اساس جدول مورگان ۳۸۴ نفر و بصورت تصاد فی خوشه ای تعیین شد. براساس اهداف تحقیق از دو پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات مدل سرکوال پاراسورامان ۱۹۸۸ ) و پرسشنامه ی استاندارد رضایتمندی مشتری ایرکان ( ۲۰۱۲ ) استفاده شد و برای آزمون فرضیه ها از آزمون های اسپیرمن، ) رگرسیون خطی ساده و چندگانه استفاده شد. نتایج نشان داد که بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان رابطه ی مثبت و معنی رگرسیون خطی چندگانه نیز نشان داد که تغییرات متغیر رضایتمندی مشتریان به اندازه ۶۹/۷ درصد از مولفه های تاثیر پذیرفته است نتایج جدول ضرایب نیز نشان می دهد که فقط سه مولفه فیزیکی، قابلیت اعتماد و همدلی در سطح P<0/05معنی دار هستند و بیشترین تاثیر مربوط به مولفه فیزیکی با مقدار بتای ۰/۵۱۸ میباشد. داری وجود داشت. رگرسیونی نیز نشان داد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی مشتریان تاثیر مثبت و معنی داری دارد. نتایج

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.