تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزادبسکتبال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزادبسکتبال دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزادبسکتبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزادبسکتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزادبسکتبال :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر، بررسی تاثیر بازخورد خود تنظیم بر عملکرد و یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال بود. در فرآیند تحقیق ۲۴ نفر آزمودنی (گروه بازخورد خود تنظیم ۱۲ نفر و گروه بازخورد جفت شده نیز ۱۲ نفر) به طور در دسترس برای اجرای مهارت پرتاب آزاد به سمت حلقه بسکتبال انتخاب شد. روش اجرا و گردآوری اطلاعات شامل مراحل آموزش، پیش آزمون، اکتساب، پس آزمون و یادداری بود است. در روند اجرای تحقیق پس از انتخاب آزمودنی ها در ابتدا با توجه به مبتدی بودن آزمودنی ها، مهارت پرتاب آزاد به سمت حلقه بسکتبال توسط آزمونگر آموزش داده شد. سپس از آزمودنی ها پیش آزمون گرفته شد و بر اساس نمرات پیش آزمون(انجام یک بلوک ۱۰ کوششی از مهارت پرتاب آزاد به سمت حلقه بسکتبال) در گروه های همسان مشتمل بر گروه خود تنظیم ( ۱۲ نفر) و گروه جفت شده ( ۱۲ نفر) تقسیم بندی شدند. پس از گروه بندی آزمودنی ها، شرکت کننده در مرحله اکتساب شرکت کردند. در این مرحله طی ۴ جلسه و هر جلسه ۳ بلوک ۱۰ کوششی از مهارت پرتاب آزاد ب سمت حلقه بسکتبال را تمرین کردند. پس از پایان مرحله اکتساب، آزمودنی ها بلافاصله در پس آزمون و ۲۴ ساعت پس اجرای پس آزمون، آزمون یادداری به عمل آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آمار توصیفی و روشهای آمار استنباطی T مستقل و وابسته استفاده گردید. سطح معنی داری نیزP<0/05 نظر گرفته شد. نتایج آزمون T مستقل اختلاف معنی داری بین شرکت کنندگان در دو گروه خودتنظیم و جفت شده در مرحله اکتساب نشان نداد و در مرحله یادداری بین شرکت کنندگان در دو گروه خودتنظیم و جفت شده اختلاف معنی داری وجود داشت. با توجه به یافته های تحقیق می توان گفت گروه خودتنظیم عملکرد بهتری نسبت به گروه جفت شده داشت. در کل نتایج نشان می دهد بازخورد خودتنظیم روش مناسبی برای یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.