بررسی نقشمیانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی وکارآفرینی دانشجویان پسر تربیتبدنی دانشگاههای مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقشمیانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی وکارآفرینی دانشجویان پسر تربیتبدنی دانشگاههای مشهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقشمیانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی وکارآفرینی دانشجویان پسر تربیتبدنی دانشگاههای مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقشمیانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی وکارآفرینی دانشجویان پسر تربیتبدنی دانشگاههای مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقشمیانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی وکارآفرینی دانشجویان پسر تربیتبدنی دانشگاههای مشهد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف: به اینکه قشر عظیمی از افراد جامعه را دانشجویان تشکیل میدهند، از اینرو این پژوهش، به دنبال بررسی نقش میانجی محیط حمایتی نوآورانه در رابطه بین جو سازمانی و کارآفرینی دانشجویان پسر تربیت بدنی دانشگاههای مشهد میباشد.روش شناسی: این پژوهش به روش توصیفی- همبستگی از نوع تحلیلی بوده و به شکل میدانی صورت گرفته است. جامعه پژوهش حاضر را دانشجویان پسر دانشکدههای تربیتبدنی شهر مشهد بود ( ۱۰۸۳ نفر) که تعداد ( ۳۰۸ نفر) به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش انتخاب نمونه، خوشهای و تصادفی ساده بود. برای گردآوری دادهها از پرسشنامههای جو سازمانی ساسمن و دیپ( ۱۹۸۹ ) و مقیمی( ۱۳۹۲ )، کارآفرینی، کوین و اسلوین( ۱۹۸۶ ) و از پرسشنامه تاسی( ۲۰۱۱ ) برای سنجش محیط حمایتی نوآورانه در یک طیف پنج ارزشی لیکرتی استفاده شد. پایایی کلی پرسشنامهها به ترتیب ۸۹%، ۸۴% ، ۹۲% بدست آمد. از بسته نرم افزاریspss21 به منظور انجام آمار توصیفی و از نرم افزارLiserl8.5 برای انجام تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری SEM استفاده شد.یافته ها: یافتههای تحقیق نشان داد که بین هر سه عامل جو سازمانی، کارآفرینی و محیط حمایتی نوآورانه رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد ۵۵% که در این رابطه جو سازمانی۵۶% و محیط حمایتی نوآورانه۷۴% در کار آفرینی تاثیرگذار بودهاند. با وجود این برازش مدل تحقیق نشان داد که جو سازمانی با ضریب ۷۵% بیشترین تاثیر را در ایجاد محیط نوآورانه ایفا میکند. نتیجه گیری: یافتههای این پژوهش، بر اهمیت جو سازمانی و حمایت ازدانشجویان جهت ایجاد کارآفرینی تاکید داشتند. بنابراین پیشنهاد میشود مدیران و مسیولین دانشکدههای تربیتبدنی مشهد به این نکته توجه نمایند و با رویکردی مناسب در دانشکده ها، جوی را حاکم نمایند که دانشجویان در کنار علاقهمندی و تعهد شخصی، با احساس آرامش و راحتی و رضایت به آموزش کارآفرینی بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.