بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در میان هواداران لیگبرترفوتبال ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در میان هواداران لیگبرترفوتبال ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در میان هواداران لیگبرترفوتبال ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در میان هواداران لیگبرترفوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در میان هواداران لیگبرترفوتبال ایران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

توسعه صنعت ورزش، حرفهای شدن لیگها، باشگاهها و تغییر رویکرد کنفدراسیون آسیا ۱ در روند خصوصیسازی باشگاههای آسیایی منجر به افزایش توجه به اهمیت هواداران ثابت به عنوان مشتریان اصلی این حوزه، از طریق مدیریت برند و وفاداری به آن شده است. بنابراین هدف از تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری به برند در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران بود. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است که به صورت میدانی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه هواداران تیم های لیگ برتر فوتبال ایران در شهر اصفهان در یازدهمین دوره لیگ فوتبال برتر تشکیل میدادند. برطبق فرمول، حجم نمونه مورد مطالعه ۳۷۲ نفر برآورد گردید. ابزار اندازه گیری پرسشنامه تداعی برند تیم ساخته شده توسط گلادن و فانک بود که اعتبار و روایی آن جهت انجام این تحقیق مورد آزمون قرار گرفت (ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۳ این پرسشنامه شامل ۵ بخش با ۶۱ سوال بود. جهت تحلیل داده های حاصل از نرم افزارSPSSنسخه ۱۵ استفاده شد و با استفاده از آزمون های آماری رگرسیون خطی، رگرسیون چندگانه و تحلیل مسیر نتایج بدست آمد. یافتههای حاصل در مجموع ضرایب تاثیر بهدست آمده نشان داد که بعد منافع تداعی برند تاثیرگذارترین عامل بر میزان وفاداری هواداران به برند بود و ابعاد نگرشها و داراییها به ترتیب در جایگاههای بعدی قرار گرفتند. همچنین از میان سه بعد دارایی ها، منافع و نگرش های تداعی برند در ایجاد وفاداری به برند در هواداران، بعد دارایی کمترین نقش را داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.