بررسی اثر بخشی تمرینات طناب زنی وفیزیوبال بر هماهنگی چشمو دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر بخشی تمرینات طناب زنی وفیزیوبال بر هماهنگی چشمو دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر بخشی تمرینات طناب زنی وفیزیوبال بر هماهنگی چشمو دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی تمرینات طناب زنی وفیزیوبال بر هماهنگی چشمو دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر بخشی تمرینات طناب زنی وفیزیوبال بر هماهنگی چشمو دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
زمینه وهدف:پژوهشحاضر مقایسه اثربخشی تمرینات طناب زنی و فیزیوبال بر مهارت ادراکی- حرکتی(هماهنگی چشم ودست)کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی بود.مواد وروشها:به طور هدفمند و در دسترس تعداد ۳۰ پسر و دختر ۶ تا ۱۰ ساله مبتلا به ADHD انتخاب شدند و به طور تصادفی در سه گروه ۱۰ نفره کنترل، طناب زنی و فیزیوبال تقسیم شدند این مطالعه از نوع نیمه تجربی وکاربردی وبا اریه پیشآزمون وپسآزمون اجرا گردید لذا گروه های تجربی به مدت ۸ هفته، سه جلسه در هفته و هر جلسه ۴۵ دقیقه بهانجام تمرینات طناب زنی و فیزیوبال پرداختند. قبل و بعد از تمرینات میزان هماهنگی چشم و دست کلیه آزمودنی ها مورد بررسی قرار گرفت . یافتهها نشان داد که هشت هفته تمرینات طناب زنی و فیزیوبال بر مهارت هماهنگی چشم و دست کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی تاثیر معنی داری دارد ولی بین اثربخشی این دو شیوه تفاوت معنی داری مشاهده نشد. کلیه برنامه های آماری با استفاده از نرم ابزار SPSS وبا سطح معنیداری =۰/۰۵ انجام گردید .نتیجه اینکه جهت بهبود مهارت های ادراکی- حرکتی کودکان با اختلال کمبود توجه-بیشفعالی از این دو شیوه مفرح و کم هزینه استفاده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.