ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری تماشاگران باشگاه فوتبال تراکتور سازی تبریز بود. روش تحقیق حاضر توصیفی-همبستگی بود.جامعه آماری این تحقیق کلیه تماشاگرانتیم تراکتورسازی تبریز بودند. ۳۶۰ نفر از تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز، بصورت داوطلبانه پرسشنامه های استاندارد بازاریابی رابطه مند کیم ( ۲۰۰۸ ) و پرسشنامه وفاداری ماهونی( ۲۰۰۰ ) را تکمیل نمودند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های همبستگی پیرسون و اسپیرمن استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بین بازاریابی رابطه مند با وفاداری رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. p<0/01 ، r=0/65 همچنین بین مولفه های بازاریابی رابطه مند(اعتماد، تعهد، رضایت ارتباطی، خود ارتباطی، صمیمیت، عشق،) با وفاداری تماشاگران رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد P<0/05 وفاداری تماشاگران رابطه مثبت و معنی داری وجود دا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.