ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی دراعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی دراعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی دراعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی دراعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی دراعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مقدمه: یادگیری منشا اصلی مزیت رقابتی است. یادگیری برای تغییر است، قابلیت یادگیری سازمانی، مجموعهای از منابع یا مهارتهای ملموس و غیر ملموس است که فرآیند یادگیری سازمانی را تسهیل مینماید Alegre & Chiva., 2008 سرمایه فکری مجموعه ای از دارایی های دانش محور است که به یک سازمان اختصاص دارند و در زمره ویژگی های آن محسوب می شوند واز طریق افزودن ارزش به ذی نفعان کلیدی سازمان ،به طور قابل ملاحظه ای به بهبود وضعیت رقابتی سازمان منجر می شود Norma, 2005 ابعاد سرمایه فکری عبارتند از: ۱- سرمایه های انسانی و ۲- سرمایه ساختاری Wang2005 پژوهش حاضر به بررسی ارایه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی در هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری پرداخته است. روششناسی: روش پژوهش از نوع الگوی ساختاری؛تحلیل مسیر است. جامعه مورد مطالعه، اعضای هیآتهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری به تعداد ۲۱۰ نفر بودند که با استفاده از جدول نمونه گیری کرجسی و مورگان ( ۱۹۷۰ ) تعداد ۱۳۶ نفر با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزارهای اندازه گیری پرسشنامه های استاندارد یادگیری سازمانی واتکینز و مارزیک ۲۰۰۲ و پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری بنتیس ( ۱۹۹۷ ) بودند. میزان پایایی برای پرسشنامه یادگیری سازمانی ۰/۸۴ و میزان پایایی پرسشنامه سرمایه فکری۰/۹۱ می باشد. برای تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل مسیر استفاده شده است.نتایج: نتیجه تحلیل مسیر بیانگر این است که رابطه معنا داری بین ابعاد یادگیری سازمانی و سرمایه فکری برقرار است و بیشترین اثر مستقیم را می توان تحتعنوان اثر مستقیم یادگیری در سطح سازمانی در بعد یادگیری سازمانی بر سرمایه فکری عنوان نمود. و سرمایه انسانی به عنوان مهمترین شاخص سرمایه فکری در این مدل شناخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.